رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

باد با احتمال بروز خسارت خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۱۲۸۸۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
باد با احتمال بروز خسارت خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد همراه با گرد و خاک و با احتمال بروز خسارت از امروز تا پایان هفته جاری برای نیمه جنوبی و شرقی استان پیش بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز آذر رضایی‌پور افزود: اکنون مه رقیق در شهرستان‌های سرخس، تربت‌جام، گلمکان، درگز، فریمان، کلات و تایباد خراسان رضوی گزارش شده است.

وی ادامه داد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی انتظار می‌رود از امروز تا پایان هفته جاری ابرناکی در استان کاهش یابد، همچنین طی این بازه زمانی در ساعات اواخر شب‌ها و اوایل صبح‌ها تشکیل مه و کاهش میدان دید در استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین از امروز به تدریج دمای هوا در استان به صورت جزئی افزایش می‌یابد، اما با این حال هوای سرد تا پایان هفته ماندگار است.

به گفته وی، از اواخر روز جمعه و در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده استان خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه بارشی دیگر قرار می‌گیرد.

رضایی پور گفت: در شبانه روز گذشته میدان دید افقی در شهرستان گلمکان به ۵۰ متر، در فریمان به ۲۰۰ متر، در کلات به ۸۰۰ متر و در مشهد به ۲ هزار و ۵۰۰ متر کاهش یافت.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین منفی ۲ درجه تا پنج درجه سلسیوس در نوسان بوده است، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به هفت درجه و کمینه دمای هوای امشب این شهربه منفی سه درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و شهرستان مه ولات با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های استان در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بردسکن با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

رضایی‌پور گفت: در این مدت از ۱۸ ایستگاه هواشناسی استان خراسان رضوی به ترتیب از شهرستان‌های سرخس ۶ دهم میلیمتر، قوچان، مشهد و تایباد کمتر از یک دهم میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->